Isnin, 3 Januari 2011

Kenape korang belajar?

Assalamualaikum,

aku waktu tengah menikmati hari cuti ari tu, aku ada terfikir satu benda. Kenapa aku belajar ha? Adakah nak bagi pass exam atau nak belajar apa yang kita tak tahu? sampai hari ney, aku tak tahu, aku pun tak tahu apa yang aku nak dalam hidup aku ney...... sering juga aku bertanya member aku, tapijawapan yang aku dapat hampir sama... nak dapat keja yang elok.... sedangkan apa yang aku tahu, kita belajar agar tidak jahil dalam hidup ney... tahu apa yang boleh dibuat, apa yang tidak boleh di buat... mana halal mana haram..... jadi korang pikirlah, apa sebenarnya tujuan korang belajar selama ney? untuk pandai atau untuk pass exam or untuk dapat eja elok-elok?...........

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...