Jumaat, 22 April 2011

Review: Coklat Pedas

Assalamualaikum,

coklatpedasthekallerkunyit

Korang selalu jumpa coklat manis kan? Tapi kali ney aku nak share ngan korang pasai coklat yang pedas. Fuhh, aku tau menatang ney pun dari kawan aku. Dia yang rase dan cite kat aku, jadi aku pun gi la beli kat kedai kat bawah. Fuh aku cakap, memang unik rase dia. Aku sblum ney besa makan yang rase berhangin jer, macam mint tu. Kali ney PEDAS. Anehkan?

Ccoklatpedasthekallerkunyit3

Dia punya rase manis+pedas. Nak cite pun tak tau. Korang akan rase pedas kat kerongkong skit. Produk ney dari Jack’nJill.

coklatpedasthekallerkunyit4

Aku rase korang bleh try la coklat ney. Dapatkan di kedai yang berhampiran sementara stok masih ader. Aku rase lepas ney maybe diorang akan buat coklat perisa sup ayam ker, tomyam ker mesti bes. Hehehehe

Chow!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...