Ahad, 1 Mei 2011

1Tube.my: Malaysian’s Video Portal

Malaysia telah melangkah lagi satu tapak. Ye ker lagi setapak? Macam tak leh percaya jer. Ah, lantaklah. Apa yang aku nak tulih kat sini, Malaysia pun nak cuba buat macam omputeh, kita pun dah ada kita punya You Tube kita sendiri, nama dia 1Tube.

Kau dah tau benda ney lama dah tapi, bebaru ney aku terbaca dalam blog Ben Ashaari pasai dia duduk kat pejabat 1Tube.my kat Mid Valley. Aku pun tanya la kwan aku, “weh, hang tau tak pasai YouTube malaysia punya?”, dengan selamber beruk makyehnya dia jawab, ader ker?. Jadi otomatik aku assume yang dia tak tahu and korang pun tak tahu.

Smua dalam ney sebijik macam YouTube, melainkan ada logo satu malaysia kat atas tu.

Projek ney dah lama dimulakan, dan buat masa sekarang tak ramai lagi yang tau pasai benda ney. Aku bukannya nak promote ke hape ke, tapi berbekalkan semangat ‘Sokonglah barangan buatan Malaysia’, jadi aku pun tolong la. ape salahnye kan? Kalu nak try usha, tekan link ney, www.1tube.my

screen

1 ulasan:

Fahmi Jaafar berkata...

woi bukak blog aku.. ko tlh ditag. haha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...