Ahad, 24 April 2011

Review : Blog Kereta Mayat

Assalamualaikum,

kereta mayat

Hadoi, tengah malam2 macam ney mata tak leh nak pejam la pulak. Melayan merong mahawangsa yang baru siap di donlod.

N3 aku kali ney bukan nak citer pasal filem tuh, tapi bes gak r citer tu syabas buat KRU studious. Balik kat isu utama, aku nak wat review pasal blogger yang aku sangat respek. Dia punya blog nama Kereta Mayat, kalau korang selalu blogwalking mesti korang tahu. Kan2.

Bagi aku, dia punya opinion memang bes dan cara penyampai di jelas dan mudah difahami. Blog ney adalah himpunan nasihat sebagai panduan kepada kita. Cara tulisan dia rilek dan kelakar giler. Walaupun blog keagamaan, tapi ney lah satu2 blog yang aku tak penah boring setakat ney walaupu sekali dia punya n3 bapak panjang tapi bes. Lagi baca lagi banyak benda aku qasa nak tau.

Jadi, kepada korang yang tak tau amenda tu blog Kereta Mayat. Bleh la korang tekan.

Aku nak tido gak walaupun tak mengantuk, sok takut tak bangun Subuh plak.

Chow.

Wassalam.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...