Sabtu, 23 April 2011

Review: Cun!

Assalamualaikum,

Poster-Cun-2011-Osman-Ali

Korang rase korang cun tak? Cun? Tak cun? Ah, bior r, peduli ape aku. Aku bukan nak citer pasai korang cun ke tak cun. Aku nak citer pasai filem ‘Cun’ arahan Osman Ali. Aku tau, filem tu dah kuar tapi, kawan aku tanya satu soklan cepu yang memang emas giler.

Kawan aku tanya aku,”weh, Cunt u diorang bwat kat umah ko kan?”

Aku pun “ye”.

Terus aku dapat idea nak war n3 kali ney memandangkan gambar tempat diorang bwat tu ader dalam aku punya simpanan. Diorang wat pengambaran ney waktu aku duk kat matrix, dan tgh exam. Aku tak tau apa pun, bini sepupu aku mai umah aku nak nyembang macam besa dan dia bukak citer pasai filem tu. aku pun, youtube kan diri aku nak cari trailer filem ti, fuh.memang betui.

Jadi aku nak share sesetengah gambar yang aku ada. Aku tak sure sangat area mana shooting tu, tapi aku adl sikit gambar dia. Jom pakat2 kita usha…….

(ney musim padi tengah masak)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(ney musim menuai)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

**Aku dah usha, aku hanya ada gambar Gunung Keriang sahaja. Dan aku rase gambo tu yang paling obvius kalau korang nak g usha dalam filem tu o kat trailer kat dalam youtube.

p/s:cantik tak?

3 ulasan:

Unknown berkata...

haram guna ayat aku xkredit aku lgsg
haha

esanudyn@the kunyit berkata...

ok ok, mamat zuhdi farhan yang tanya aku petang tadi waktu tengah layan SETEM. Thanks bro!

Unknown berkata...

suka kembang dalam cite nih haha :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...