Rabu, 18 Mei 2011

Macam mana depa buat 'besi berani'?

besiberani
Hahahah, nak tegelak aku kalau aku teringat istilah tu, tu la aku duk guna sebagai kata ganti nama kepada magnet masa kecik2 dulu. Lawak kan? Ala besa la, budak budak lagi. Mai besar dan tua bangka pun aku masih lagi duk pikir soklan bodoh tu. Bodoh ker ha?
Jadi, aku pun pendam la semua tu, sampai satu hari kepala otak aku terfikir nak cari kat dalam youtube.
Horayyyyyy….Bwahahahahahah, akhirnya aku dah dapat jawapan dier. Kalau korang pun nak tau macam mana orang buat benda tu, jom kita tengok dengan aku. Lets check it out!!!
Ney la cara orang wat besi berani.

1 ulasan:

peep berkata...

cam lol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...