Jumaat, 27 Mei 2011

Warna-warna Sebelum Bebudak Datang Sini!!

Selamat Berta'aruf

Assalamualaikum,

Menurut firasat aku, aku merasakan yang malam ney mest ramai yang tengah kemas beg-beg untuk datang ke CFS.

Aper-aper pun selamat datang aku ucapkan. Kami komiti yang dekat sini ader yang tidur kul 3 ke 4 pagi semata-mata demi korang. Jadi aku pun tan nak melepaskan pelung ney nak ucapka selamat datang kepada korang.

Jadi bagi menyambut korang datang kat sini, aku nak upload certain gambar dalam simpanan aku untuk tatapan sesiapa yang bakal melangkah masuk ke sini.

Aku nak kurang cakap, lebih banyak gambar!!!!! Tengok jangan tak tengok!!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ice Breaking Sesama Komiti

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pasukan Komiti Yang Macho

Komiti Tengah Bincang

Perbincangan Sesama Komiti.

Depan DewanHead Comp n BODKemah korang nak duduk

Kawasan dalam ABC

Kawasan Dalam ABC

Castelloo Kat UIA

Castello Dalam UIA????

Adios

Wassalam…

2 ulasan:

peep berkata...

otai gile sial muke ko.. mcm ayam!

syah berkata...

tu bukn castello..tp mcm bekas telo @ biskut oreo..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...