Khamis, 16 Jun 2011

Bersyukur atau MARAH?

Asslamualaikum,

Aku sikalang tengah keliru pasai kata hati aku ney. OPPP!!! Bukan pasai awek or cikaro ok. Ney pasal masalah yang melanda negara kita dan semakin panas, macam pisang goreng simpang tiga.

Mau aku tak konfius, macam mana aku nak donlod move baru lepas ney kalau KERA-JAAN sekan laman web untuk donlod mendonload. Tetambah citer KL Gengster yang baru kuar nay, risau aku kalau tak leh nak donlod.

Aku bersyukur sebab pengguna IT yang bijak ney mengambil langkah serang balas atas tindakan KERA-JAAN. FUH, cuak diorang. Banyak laman web yang tutup malam tadi. Antara yang menyebabkan KERA-JAAN cuak adalah amaran dari pihak ANYNOMUS nak hack KERA-JAAN punya web.

Antara group yang membuat bontot KERA-JAAN jadi panas adalah:

RileksCrew

anynomus

dragonforce

 

Banyak dah web yang kena hack, macam UITM Penang (semalam), sabahtourism dan banyak lagi……. (HIDUP HACKER!!!!!!!!!!!)

Nak tau…………………………………………………………………………………. Tekan………………………..>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> SINI

Jadi korang rase aku patut BERSYUKUR ATAU ‘MARAH’????

Sekian.

Wassalam!!!!

p/s:actually aku syok tengok banyak web KERA-JAAN kena hacked. HAHAHAHHAHAH

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...