Selasa, 16 Ogos 2011

Kenapa Tarzan pakai cawat?

Tarzan_free

Tarzan merupakan ketua bagi segala kera, monyet dan sewaktu dengannya. Beliau sangat dihormati oleh semua di hutan. Beliau bersahabat baik dengan dua ekor beruk yang benama Joe dan Ngang.

Nak dijadikan kisah, pada suatu hari terjadilah perbualan antara dua ekor beruk ini.

Joe: Weh, apasal Tarzan pakai cawat ha?

Ngang : Ntah la, tak pernah pulak aku terfikir nak tanya Tarzan, dier nak jaga status kot. Dia kan leader kita kat sini.

Joe : Aku ader satu idea.

Ngang : Amenda?

Joe : Idea dia adalah, sok sek sok sek sok sek…..

Ngang : Aku suka idea tu!!!

Jadi, diorang pun jalani kehidupan seperti biasa, sihinggalah pada suatu pagi Tarzan dipanggil kerana ada mensyuarat tergempar dengan ahli rimba yang lain. Memandangkan masih awal pagi, jadi beliau mengajak Joe dan Ngang untu menemani beliau mandi di sungai.

Sampai di sungai, Tarzan terus membuka cawatnya dan terjun kedalam sungai yang jernih dan sejuk itu. Debushhhh… Air berkocak.

Joe : Ngang jom!!!!

Sesudah mandi Tarzan keluar dari air dan mencari cawatnya tadi,puas dia mencari tetapi tidak ditemui. Tetapi dia mendengar suara sahabat dia ketawa terbahak-bahak.

Ngang : Patut la dier pakai cawat, dia malu… hahahahahahh…. Dia punya ekor kat depan… hahahahhaha

Joe : Pendek lak tu ekor dier… hahhaahahhhaha

Sejak dari itu, Tarzan terus berpindah ke bandar kerana tidak tahan dibahan oleh warga rimba yang lain….

The End…..

3 ulasan:

syaiful berkata...

cett,,apa ra...:P

peep berkata...

lucah sial.. :P

cheqwa berkata...

hahaha...bongekkk! saya silap masuk blog nih. muehehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...